بلاگ

روش های افزایش بازدید سایت واقعی تضمینی

سوالی اصلی اکثر وبمستران این است که راه‌های افزایش بازدید سایت یا ترافیک وبسایت چیست؟ چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهم؟ چگونه بازدید کننده بیشتری برای سایت خود جذب کنم؟ روش‌هایی که در این زمینه وجود دارند چه هستند؟ آیا تمامی این روش‌های پولی است؟ افزایش بازدید سایت دغدغه ای است که اکثر افراد در این زمینه دارند، اما باید بدانید که برای این کار لازم است که حتما روش‌ها و ترفندهایی را بلد باشید که افراد حرفه‌ای بلدند!

اگر سایتی دارید که در واقع کسب و کار شماست، مهم ترین مسئله‌ای که دارید، این است که چگونه بازدید کننده بیشتری به سمت سایت خود جذب کنید! در این مقاله من به صورت کامل راجع به مفهوم افزایش بازدید یا افزایش ترافیک سایت، روش‌های انجام آن و … صحبت می‌کنم. با من تا انتهای این مقاله همراه باشید. و اطلاعات خود را برای مشاوره رایگان افزایش بازید در فرم زیر وارد کنید:

(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ترافیک هدفمند با ارزش ترین شکل ترافیکی است که می توانید به وب سایت خود وارد کنید. بازدیدکنندگان هدفمند به دلیل خاصی به وب سایت شما می آیند و این شانس شما را برای تبدیل آنها به سرنخ یا مشتری افزایش می دهد.

ترافیک یا بازدید هدفمند ازسایت چیست؟روش های افزایش بازدید سایت در گوگل

ترافیک یا بازدید هدفمند اصطلاحی است که برای توصیف افرادی استفاده می‌شود که عمداً از یک وب‌سایت بازدید می‌کنند زیرا معتقدند که می‌تواند هدف آنها را برآورده کند. این می تواند پاسخی به یک سوال یا راه حلی برای یک مشکل از طریق یک محصول یا خدمات باشد.

تفاوت بین ترافیک هدفمند و ترافیک عادی (غیر هدفمند) در این است که بازدیدکنندگان هدفمند هدف خاصی در ذهن دارند در حالی که بازدیدکنندگان عادی بدون داشتن هدف خاصی در حال مرور وب هستند.

به عبارت دیگر، ترافیک هدفمند افرادی هستند که به قصد انجام عملی از یک وب سایت بازدید می کنند.

برای درک تفاوت بین این دو مثال می‌آورم:

افرادی که از دیجی کالا با جستجوی “خرید دستگاه قهوه ساز” بازدید می کنند، نسبت به سایر افرادی که وارد دیجی کالا می شوند، به احتمال زیاد دنبال خرید است.  زیرا می خواهند آخرین پیشنهادات را مشاهده کنند.

چرا افزایش بازدید هدفمند مهم است؟

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد چرا افزایش ترافیک هدفمند برای یک وب سایت مهم است. مهمترین آنها عبارتند از:

افزایش نرخ تبدیل

بازدیدکنندگان هدفمند احتمال بیشتری برای تبدیل دارند و این به این معنی است:

  1. سرنخ‌های با کیفیت بیشتر: وب‌سایت‌ها می‌توانند از طریق ایمیل مارکتینگ، ارتباط مجدد با سرنخ برقرار و وی را  به مشتری تبدیل کنند.
  2. فروش بیشتر : نرخ تبدیل ترافیک هدف در مقایسه با ترافیک عادی غیر هدفمند بالاتر است.
  3. افزایش مشترکین خبرنامه ایمیلی : اگر بتوانید بازدیدکنندگان هدفمند را با محتوای و وب سایت خود راضی نگه دارید، به احتمال زیاد آنها دوباره به سایت برمی گردند و بازدید های مجدد خواهند کرد و همچنین در لیست ایمیل و پیامک شما عضو خواهند شد.

کاهش هزینه های جذب مشتری

با افزایش ترافیک هدفمند، هزینه جذب مشتری جدید کمتر خواهد بود و این بدان معنی است که بدون افزایش بودجه می توانید مشتریان بیشتری به دست آورید.

افزایش درآمد از تبلیغات

بازدیدکنندگان هدفمند به احتمال زیاد روی تبلیغ محصولی که به آن علاقه دارند کلیک می کنند و این به درآمد بیشتر از تبلیغات منجر می شود.

افزایش اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی

بازدیدکنندگان هدفمند، اگر واقعاً از محتوایی را بپسندند، آن را در فیس‌بوک، توییتر و سایر رسانه ها به اشتراک می‌گذارند.

کسب و کار آنلاین بدون افزایش بازدید، هیچ معنایی ندارد

کسب و کار آنلاین بدون افزایش بازدید، هیچ معنایی ندارد

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید به طور قطع برای رونق کسب و کار خود و جذب مشتریان بیشتر نیاز به بازدیدکننده یا در واقع همان مشتری بالقوه دارید. مشتری بالقوه کسی است که می‌تواند به شما کمک کند که محصولات و خدمات خود را با قیمت‌های بالا بفروشید.

اگر روش‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنم را متوجه شوید و از آن‌ها به صورت صحیح استفاده کنید، در واقع کلید پولسازی را پیدا کرده‌اید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره سئو دارید، می‌توانید از اینجا با من تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنم.

افزایش بازدید از سایت یا بهبود ترافیک وبسایت چه معنایی دارد؟

بهتر است، قبل از این که توضیح دهیم که چگونه باید به افزایش ترافیک وبسایت پرداخت، توضیح دهیم که اصلا افزایش ترافیک یا افزایش بازدید به چه معناست که ما می‌خواهیم، این کار را انجام دهیم. ترافیک و بازدید به معنای ورود به سایت شما است. در واقع هر ورودی به سایت شما در معنای کلی به معای بازدید یا ترافیک است. معمولا بر اساس تعداد IP هایی که وارد سایت شما می‌شوند، گفته می‌شود که سایت شما چه تعداد بازدیدکننده دارد!

ممکن است که بازدیدکنندگان و افزایش دهندگان ترافیک سایت شما، ربات‌ها و ابزارهای آنلاین باشند! در واقع تنها انسان نیست که به بازدید از سایت شما می‌پردازد، بلکه ربات‌ها هم در این زمینه می‌توانند، موثر عمل کنند. وبمستران جوان که تجربه زیادی ندارند، بر اساس همین تعریف ساده که کمی فریبنده نیز هست، مشکلات متعددی برایشان بوجود آمده است!

شما نباید هیچ وقت در بحث سئو و گرفتن بازدید بر روی کمیت تمرکز داشته باشید! چه فایده دارد روزانه 100 هزار نفر وارد سایت شما بشود، اما به دلیل مسائلی یک نفر هم از خدمات شما استفاده نکند و هیچ آورده‌ ی مالی برای شما نداشته باشد؟ شما نباید تنها تمرکز خود را بر روی افزایش بازدید سایت و یا افزایش ترافیک وبسایت بگذارید، بلکه باید به کیفیت بازدیدکننده ها نیز توجه داشته باشید.

در واقع چیزی که هر کسب و کار آنلاینی نیاز دارد، مشتری است و بهترین روش جذب مشتری، افزایش بازدید سایت به صورت واقعی است! یعنی در واقع نیاز شما به صورت خلاصه در بازدیدکننده واقعی پنهان شده است. با تمرکز در این زمینه تلاش‌های شما نتیجه بخش خواهد بود، وگرنه مانند وبمستران جوان و بی تجربه شما هم با شکست مواجه خواهید شد.

در واقع مهم تر از بازدید کننده از سایت، نرخ تبدیل یا Conversion Rate اهمیت دارد. در این زمینه یک مقاله جامع و کامل نوشته ام که توصیه می‌کنم، حتما به آن مراجعه و اقدام به مطالعه کنید. این کار باعث می‌شود که حتی اگر بازدید کننده‌های کمی دارید، درصد زیادی از آن‌ها تبدیل به مشتریان شما بشوند! پس لطفا این موضوع را جدی بگیرید و باورهای قدیمی و اشتباه در مورد افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک وبسایت را دور بریزید!

اگر بر روی مسئله نرخ تبدیل یا CRO به خوبی تمرکز کرده باشید، شما قادر هستید که بهترین شکل و روش بر روی افزایش ترافیک سایت تمرکز کنید. حالا نوبت آن رسیده است که تعداد تبدیل شوندگان به مشتری را هم افزایش دهید و راه حل اساسی آن، تمرکز بر روی افزایش بازدید سایت است. در ادامه به یک سوال مهم جواب می‌دهیم، سپس بر روی این مسئله که چطور باید این کار را انجام دهیم، تمرکز می‌کنیم.

حتما بخوانید:  سئو کلاه سیاه چیست؟

افزایش بازدید سایت ویا بهبود رتبه در موتورهای جستجو

شما با بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو می‌توانید آماده شوید که در سریع ترین زمان ممکن، بهترین جایگاه ها و رتبه ها را بدست آورید. سپس بر اساس کلیدواژه ها و یا همان عباراتی که در آن‌ها رتبه بدست آوردید، می‌توانید بازدیدکننده های بیشتری را به سمت سایت خود بکشانید!

بازدید کننده هایی که بر اساس کلیدواژه های از پیش تعیین شده توسط شما وارد سایت شما می شوند، در واقع کسانی هستند که مشتری بالقوه محسوب می‌شوند و اگر روش تبدیل آن‌ها را بلد باشید، در نهایت به مشتری یا استفاده کننده از خدمات شما تبدیل می‌شوند. برای بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌توانید از خدمات سئو استفاده کنید.

تذکر مهم، ربات ها همیشه بد نیستند!

برخی از کسانی که به تازگی برنامه نویس شده اند و شنیده اند که باید دسترسی ربات‌ها از سایت را قطع کرد، بدون داشتن اطلاعات کافی این کار را می‌کنند! در نظر داشته باشید که گوگل نیز با استفاده از ربات‌ها و خزنده‌های خود سایت شما را بررسی می‌کند و به آن رتبه می‌دهد، پس لطفا دقت داشته باشید که سایت شما چگونه باید بروزرسانی شود! لطفا بدون دانش فنی و یا عدم آگاهی دست به چنین اقداماتی نزنید چرا که در نهایت به ضرر شما خواهد بود.

تا الان با مفاهیم اولیه این موضوع و پیش نیازهای لازم در این زمینه آشنا شدید از اینجا به بعد بهتر است به این بپردازیم که روش‌ها و ترفندهایی که با استفاده از آن‌ می‌توانید، افزایش بازدید از سایت داشته باشید، چه هستند؟ این روش‌ها چگونه کار می‌کنند و روش استفاده از آن‌ها چیست؟ در ادامه به صورت جزئی به این موارد خواهیم پرداخت:

چگونه افزایش ترافیک هدفمندتری داشته باشیم؟

چگونه افزایش ترافیک هدفمندتری داشته باشیم؟

بهترین راه های افزایش ترافیک هدفمند از وب سایت شما عبارتند از:

  • وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
  • کمپین های پولی مانند گوگل ادز را اجرا کنید.
  • کمپین های هدفمند در شبکه های اجتماعی اجرا کنید.
  • وب سایت خود را برای کاربران موبایل بهینه کنید.
  • برای کسب وکار خود اپلیکیشن ایجاد کنید.
  • در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید.
  • بازدیدکنندگان را دوباره هدف گیری کنید.

افزایش ترافیک وب سایت از سئو

ترافیک موتورهای جستجو، چه پولی باشد و چه ارگانیک، بسیار هدفمند است زیرا مردم از موتورهای جستجو برای هدفی استفاده می کنند. در واقع، ترافیک ارگانیک بهترین نوع ترافیک هدفمند است که می توانید دریافت کنید. برای استفاده از این مزیت، وب سایت شما باید در یکی از موقعیت های برتر نتایج جستجوی گوگل و موتورهای جست وجو ظاهر شود و راه انجام این کار از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است.

اکثر ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت هایی می رود که در 5 موقعیت اول ظاهر می شوند، بنابراین اگر می خواهید بخشی از ترافیک هدفمند از سئو را به دست آورید، باید در آنجا حضور داشته باشید. علاوه بر این، ظاهر شدن در بالای صفحه نتایج موتورهای جست وجو کافی نیست، بلکه باید عبارات جستجو شده توسط کاربر مرتبط با محصولات و محتوای تجاری شما باشد.

افزایش ترافیک وب سایت از سئو

چگونه وب سایت خود را بهینه سازی می کنید تا در بالای صفحه نتایج موتورهای جست وجو ظاهر شود؟

با ترکیب انواع مختلف سئو با هم و با اثبات نوع مناسب محتوا برای موتورهای جستجو و کاربران.

در ادامه نمای کلی از فرآیند سئو ارائه می کنیم:

  • اولین قدم این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو می توانند بدون هیچ مشکلی به صفحات شما دسترسی داشته باشند و ایندکس کنند. در دنیای سئو به سئو تکنیکال معروف است. روش کار موتورهای جستجو با خزیدن در وب و افزودن صفحات موجود به پایگاه داده خود است تا بتواند آنها را توسط الگوریتم های رتبه بندی خود ارزیابی کند. اگر وب سایت شما برای سئو فنی بهینه سازی نشده باشد، صفحات شما در فهرست موتور جستجو نخواهد بود و برای هیچ جستجویی ظاهر نمی شود.
  • مرحله دوم این است که مطمئن شوید که موتورهای جستجو می توانند محتوای شما را درک کنند. این با ارسال سیگنال های مختلف از طریق محتوای شما به آنها حاصل می شود. این فرآیند نوشتن محتوای سئو محور به عنوان سئو داخلی شناخته می شود.
  • گام سوم دریافت اعتبار از سایر وب سایت های مرتبط با حوزه شما در اینترنت است. منظور ما از اعتبار، لینک هایی است که از سایر وب سایت ها به وب سایت شما داده می شود. که به سئوی خارجی معروف است. چرا بک لینک ها مهم هستند؟ الگوریتم گوگل لینک های ورودی به وب سایت شما را به عنوان “رای اعتماد” در نظر می گیرد و این می تواند به ظاهر شدن وب سایت شما در صفحه نتایج موتور جست وجو برای یک کلمه کلیدی خاص تأثیر بگذارد.

بنابراین، اگر می خواهید سهمی از ترافیک گوگل و سایر موتورهای جستجو را به دست آورید، باید مطمئن شوید که وب سایت شما سئو شده است.

مهم نیست که شما قبول خواهید کرد یا نه، اما سئو همان چیزی است که تمامی استارتاپ‌ها و کسب و کارها را در ابتدای راه و بعد از آن یاری می‌کند و برای آن‌ها افراد جدید و مشتریان بالقوه ایجاد می‌کند. شما با بهینه سازی سایت خود و رساندن آن به صفحه اول گوگل می‌توانید، آینده تجاری سایت خود را بهبود ببخشید.

اگر کسب و کاری دارید که در موتورهای جستجو از جمله گوگل دارای رتبه نیست، حقیقت این است که در نهایت شما یک شکست خورده خواهید بود! پس لطفا مراقب باشید و بر اساس تحقیق‌ها  و نتایج در این زمینه صحبت کنید. شما با بررسی الگوریتم‌های گوگل متوجه می‌شوید که برای بهبود سئو سایت خود به چه چیزهایی نیاز دارید.

نکته مهمی که در مورد سئو وجود دارد دارد، این است که این روش افزایش بازدید سایت توسط خود کاربران انجام می‌شود و برخلاف روش‌های تبلیغاتی کاربر با میل خود وارد سایت شما می‌شود. این شیوه افزایش ترافیک وبسایت، باعث می‌شود که نرخ تبدیل شما بیشتر شود و بازدیدکنندگان بیشتری به مشتریان شما تبدیل شوند.

البته در نظر داشته باشید که راه اندازی کمپین سئو بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل کار آسانی نیست و کاملا امر تخصصی است. بهتر است در این زمینه از فرد متخصصی که در زمینه سئو تجربه و مهارت کافی دارد، کمک بگیرید چرا که متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد سودجو با دریافت وجه زیاد از افراد و استفاده از تکنیک های کلاه سیاه سئو قصد دارند که در بهبود سایت آن افراد نقش داشته باشند، اما در نهایت شکست می خورند. پس لطفا در این زمینه دقت داشته باشید.

افزایش ترافیک سایت با اجرای کمپین های پولی

افزایش ترافیک سایت با اجرای کمپین های پولی

علاوه بر سئو، راه دیگری برای افزایش ترافیک هدفمند سایت استفاده از پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ است. این پلتفرم ها به شما امکان می دهند کمپین های پولی را اجرا کنید و تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل و بینگ برای کلمات کلیدی خاص نشان دهید.

حتما بخوانید:  سئو چیست؟ چرا سئو مهم است؟

برخلاف سئو که می‌تواند به صورت رایگان ترافیک شما را جذب کند، در تبلیغات پولی، هر بار که شخصی روی تبلیغات شما کلیک می‌کند، مبلغی را به موتور جستجو پرداخت می‌کنید. در بازاریابی دیجیتال، این به عنوان پرداخت به ازای کلیک شناخته می شود.

کمپین های PPC سریع ترین راه برای به افزایش ترافیک هدفمند هستند. این روشی است که هم برای وب سایت های جدید و هم برای وب سایت های تأسیس شده مناسب است و نتایج آن فوری است.

نکته منفی این است که در بسیاری از موارد هزینه ها بالا است و هیچ حاشیه سودی برای شما باقی نمی گذارد. علاوه بر این، این یک استراتژی بسیار بد است که 100٪ به تبلیغات پولی وابسته باشید.

بنابراین، اگر اکنون یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی می‌کنید و می‌خواهید به سرعت ترافیک هدفمندی داشته باشید، می‌توانید با تبلیغات PPC در گوگل شروع کنید، اما در عین حال، باید روی SEO خود نیز سرمایه گذاری کنید.

هدف شما باید رسیدن به نقطه ای باشد که بتوانید ترافیک رایگان بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید و به تدریج هزینه تبلیغات پرداختی خود را به حداقل برسانید.

افزایش ترافیک از طریق رسانه های اجتماعی

تا همین اواخر، ترافیک رسانه‌های اجتماعی غیرهدف‌مند در نظر گرفته می‌شد و در حالی که این کاملاً اشتباه نیست، در یکی دو سال اخیر اوضاع به‌طور چشمگیری تغییر کرده است.

همه شبکه های اجتماعی اصلی (فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و لینکدین) الگوریتم های خود را برای هدفمندتر کردن شبکه های اجتماعی بهبود داده اند.

راه نخست دریافت ترافیک هدفمند از شبکه های اجتماعی استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی آنها و اجرای کمپین های پولی است که در ایران بسته است و در صورت اجرا اکانت معلق می شود.

راه دوم استفاده از تولید محتوای منظم و دریافت ترافیک از طریق بازاریابی محتوایی در این بسترها است.

افزایش بازدید و ترافیک وبسایت

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و … نداشته باشد. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به عنوان یک سرباز در خط مقدم جنگ افزایش ترافیک وبسایت شما حضور داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند. شما با استفاده از اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند تولید محتوا، استفاده از هشتگ مناسب، بارگذاری در زمان خاص و … باشد نه تنها برند خود را محبوب کنید، بلکه در این زمینه هم موفق باشید.

شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین برای کسب و کارهای بی تو بی (B2B)، اینستاگرام برای هر نوع حوزه کاری، فیس بوک برای کسب و کارهای بین المللی و … می‌توانند، مفید باشند. پس انتخاب باشماست! شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام نوع محتوا را به چه شکل انتخاب کنید.

افزایش بازدید سایت با استفاده از بازاریابی محتوایی

افزایش بازدید و ترافیک وبسایت

چقدر این جمله زیباست: “محتوا پادشاه است” جمله که بیل گیتس در سال 1996 به کار برد و به همه ثابت کرد که دیگر شیوه‌های بازاریابی باید از بین بروند! مردم باید خودشان بخواهند که از شما خرید کنند و شما می‌توانید با محتوا آن‌ها را ترغیب کنید. آن‌ها را جذب کنید و در نهایت خدمات و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید.

یکی از کانال های دیجیتال مارکتینگ که می تواند ترافیک بسیار هدفمندی را برای یک وب سایت ایجاد کند، بازاریابی محتوا است. از طریق بازاریابی محتوا، می توانید یک استراتژی برای ایجاد محتوا برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص تعیین کنید.

روشی که این کار انجام می دهد این است که تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا بفهمید کاربران در گوگل به دنبال چه چیزی هستند و کمپین های سئو ایجاد کنید تا کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما را هدف قرار دهند.

برای اطمینان از اینکه مخاطبان مناسبی را با محتوای خود هدف قرار می دهید، باید به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم سرچ مناسبی دارند. این کلمات کلیدی معمولاً به عنوان کلمات کلیدی دم بلند نامیده می شوند.

در اینجا یک مثال برای درک بهتر این موضوع آورده شده است. بیایید فرض کنیم محصولی دارید که به مردم کمک می کند گوجه فرنگی های قرمز زیبا بکارند.

در حین انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود متوجه خواهید شد که کلمات کلیدی مانند “گیاه گوجه فرنگی” یا “زمان رسیدن گوجه فرنگی” حجم جستجوی بالایی دارند.

این عالی است، اما به احتمال زیاد این افرادی که در مراحل اولیه کاشت گوجه فرنگی هستند، به محصول شما نیازی ندارند. بنابراین، حتی اگر بتوانید رتبه های بالایی را برای آن شرایط به دست آورید، ترافیک زیادی خواهید داشت اما فروش زیادی نخواهید داشت زیرا ترافیک هدفمند نیست.

از طرف دیگر، اگر محتوایی در مورد «چرا بوته‌های گوجه‌فرنگی من زرد می‌شوند» ایجاد کنید، احتمالاً از آنجایی که ترافیک هدفمند است، فروش زیادی خواهید داشت. مردم یک مشکل بسیار خاص دارند و شما یک راه حل عالی برای آنها دارید.

بنابراین، برای استفاده از بازاریابی محتوا برای جذب ترافیک هدفمند بیشتر به وب سایت خود، باید هدف کاربر را در نظر بگیرید نه محبوبیت یک کلمه کلیدی.

هرچقدر که کیفیت محتوای شما بالاتر باشد در موتورهای جستجو و اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران موفق تر خواهید بود. پس در نظر بگیرید که چگونه باید این کار را انجام دهید. شما با داشتن یک تقویم محتوایی که بر اساس کسب و کار شما تعیین و چیده شده است، می‌توانید وارد فرآیند بهبود کسب و کارتان بشوید.

در آخر باید بگوییم که یکی دیگر از شیوه‌های افزایش بازدید سایت این است که شما می‌توانید با محتوای خوب که وایرال یا دست به دست می‌شود به سمتی حرکت کنید که می‌خواهید. این مسیر همان موفقیتی است که به دنبال آن هستید.

وب سایت خود را برای ترافیک موبایل بهینه کنید

وب سایت خود را برای ترافیک موبایل بهینه کنید

در حالی که این تقریباً مشابه ترافیک موتورهای جستجو است که در بالا توضیح داده شد، شایان ذکر است که اگر به دنبال افزایش بازدید یا ترافیک هدفمند بازدیدکنندگان تلفن همراه هستید، باید یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید به کاربران در تلفن همراه دسترسی پیدا کنید.

گوگل در مورد جستجوی موبایل بسیار جدی است و اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد در نتایج جستجوی گوگل قرار نمی گیرد یا به عبارت دقیق تر شانسی برای دستیابی به رتبه های بالا در جستجوی موبایل نخواهید داشت.

یک وب سایت بهینه شده برای موبایل دارای ویژگی های زیر است:

  • استفاده از آن آسان است و در همه دستگاه ها خوب به نظر می رسد.
  • سریع بارگذاری می شود (کمتر از 3 ثانیه).
  • این به کاربران اجازه می دهد تا کارهای مشابه دسکتاپ را انجام دهند.
  • محتوای مشابه یا نزدیک به دسکتاپ دارد.
  • هیچ نوار اسکرول عمودی یا افقی ندارد.
  • خواندن متن آسان است و دکمه‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که با دست قابل دسترسی باشند.
  • اگر هر یک از شرایط بالا برآورده نشود، در موتورهای جست وجو به خصوص گوگل رتبه بالایی نخواهید داشت و کمپین های PPC و فیس بوک شما احتمالاً شکست خواهند خورد. زیرا اکثر کاربران در همه شبکه ها از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند و نه دسکتاپ.
حتما بخوانید:  رسالت بلاگ چیست؟

بنابراین، اگر می‌خواهید ترافیک هدفمندی داشته باشید، مطمئن شوید که هنگام طراحی وب‌سایت و صفحات فرود، از رویکرد اول موبایل پیروی می‌کنید.

افزایش بازدید از سایت با ساخت اپلیکیشن موبایل

برای بسیاری ممکن است شگفت‌انگیز باشد، اما اپلیکیشن تلفن همراه می‌توانند بازدیدهای هدفمند از یک وب‌سایت را بیشتر کنند. یک اپلیکیشن تلفن همراه(اندروید یا آیفون) در مارکت های موبایل آپلود می شود و برای دانلود آن، کاربران باید اقدامات خاصی را انجام دهند (جستجو، پیدا کردن و دانلود آن).

این واقعیت که کاربران به دنبال چیزی خاص هستند آنها را هدف قرار می دهند و اگر بتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید، می توانید مشتریان (اگر چیزی می فروشید) یا خوانندگان جدید (اگر ناشر محتوا هستید) به دست آورید.

چگونه می توانید ترافیک هدفمند را از طریق یک باپلیکیشن تلفن همراه به یک وب سایت هدایت کنید؟ در عمل، این کمی پیچیده تر از ایجاد یک برنامه و آپلود برنامه در بازارهای تلفن همراه است.

شما باید به این فکر کنید که چه نوع اپلیکیشن تلفن همراهی ایجاد کنید، چگونه برنامه خود را تبلیغ کنید تا در بین میلیون ها برنامه موجود در آن بازارها گم نشود و مهمتر از همه اینکه چگونه کاربران اپلیکیشن تلفن همراه را وادار به بازدید از وب سایت شما و انجام یک عمل کنید.

اپلیکیشن باید اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار دهد تا انگیزه ای برای دانلود برای آنها ایجاد شود.

بسته به نوع وب‌سایت، اپلیکیشن تلفن همراه می‌تواند از قابلیت‌های دستگاه استفاده کامل کند و تجربه متفاوتی را به کاربران ارائه دهد یا راهی جایگزین برای دسترسی به محتوای وب‌سایت در دستگاه‌های تلفن همراه خود به آنها بدهد.

چگونه بازدیدهای بیشتری از اپلیکیشن تلفن همراه دریافت کنیم؟

از طریق سیستم اطلاع رسانی اپلیکیشن هر زمان که محتوای جدیدی در وب سایت شما منتشر شود، به کاربران اپلیکیشن موبایل اطلاع داده می شود.

اگر در نظر داشته باشید که افراد به طور متوسط روزانه 110 بار تلفن خود را چک می کنند، برخی از آنها روی اعلان کلیک کرده و از برنامه شما بازدید می کنند و برخی از آنها با لینک یا بنر داخلی سایت شما را دنبال می کنند و از وب سایت شما بازدید می کنند.

تعداد بازدیدکنندگانی که می توانید با استفاده از این روش به دست آورید با ترافیک موتورهای جستجو یا تبلیغات پولی قابل مقایسه نیست اما بسیار هدفمند است.

افزایش بازدید از سایت با ریتارگتینگ در سایر سایت ها

طبیعی است که اکثر کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، اقدامات مورد نظر شما را انجام نمی دهند. اکثر آنها می آیند و می روند، برخی دیگر مدتی را در وب سایت می گذرانند و سپس ترک می کنند، در حالی که برخی مشتری یا مشترک می شوند.

یکی از راه‌های بازگرداندن کاربران و در نهایت تبدیل آن‌ها به مشتری، هدف‌گیری مجدد کمپین‌ها یا ریتارگتینگ است.

از طریق هدف گذاری مجدد می توانید تبلیغات (در گوگل یا فیس بوک) را به افرادی که قبلاً یک بار از وب سایت شما بازدید کرده اند نشان دهید.

دلیل کارایی این روش این است که مردم از قبل از برند شما آگاه هستند، بنابراین وقتی در گوگل یا سایرسایت ها یک تبلیغ مرتبط از شما را می‌بینند، به احتمال زیاد دوباره از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند. به همین دلیل است که این افراد مجددا مورد هدف قرار می گیرند.

یکی از راه‌های بهبود عملکرد کمپین‌های هدف‌گیری مجدد، هدف قرار دادن همه افرادی است که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، بلکه فقط افرادی را که اقدام خاصی انجام داده‌اند، هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، می توانید مخاطبان خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که فقط کاربرانی را شامل شود که بیش از یک صفحه را بازدید کرده اند یا بیش از 60 ثانیه را در وب سایت شما سپری می کنند.

از سرویس‌های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب و آپارات غافل نشوید!

کسب و کارهای زیادی هستند که بخشی از فعالیت‌های آن‌ها به واسطه کلیپ ها و فیلم هایی است که تولید می‌شود. اگر کسب و کار شما هم در این زمینه فعالیت دارد، در نظر داشته باشید که می‌توانید با استفاده از این سرویس‌های اشتراک ویدیو بازدیدکننده بیشتری به سمت سایت خود جذب کنید.

یکی از ترفندهایی که در این زمینه می‌توانید آن را بکار بگیرید، این است که بخشی از یک فیلم جذاب را در این سایت‌ها به صورت دمو به نمایش درآورید. با این کار ذهن مخاطب را ترغیب می‌کنید که علاقه مند باشد، این فیلم یا ویدیو را به صورت کامل ببیند! سپس به آدرس سایت خود اشاره می‌کنید و به مخاطب می‌گویید، اگر می‌خواهد این فیلم را ببیند، باید به سایت شما مراجعه کند. این کار به همین سادگی باعث افزایش بازدید سایت و یا افزایش ترافیک وبسایت شما می‌شود.

افزایش بازدید سایت با بهبود سرعت و تجربه کاربری

افزایش بازدید سایت با بهبود سرعت و تجربه کاربری

این روزها افراد از حوصله کمتری نسبت به گذشتگان برخوردارند به همین علت سرعت حرف اول را می‌زند! هرچقدر که در این زمینه یعنی بهبود سرعت سایت بیشتر وقت گذاشته باشید و برنامه ریزی کرده باشید، خواهید توانست که افزایش بازدید سایت بیشتری را تجربه کنید. در واقع افزایش ترافیک وبسایت با بهبود سرعت سایت رابطه مستقیمی دارد که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند GTMetrix کمک بگیرید که در این زمینه به شما اطلاعاتی می‌دهند. البته اگر یک مشاور سئو در کنار خود داشته باشید، این شخص معمولا در اولین فرصت لازم تمامی تدابیر مربوط به این کار را می‌اندیشد و برای بهبود سرعت سایت شما راه حل‌های سریع و واقعی ارائه می‌کند.

سخن آخر در مورد افزایش بازدید از سایت

افزایش ترافیک هدفمند برای موفقیت طولانی مدت یک وب سایت یا تجارت آنلاین بسیار مهم است.
کاربرانی که با هدف خاصی از وب سایت شما بازدید می کنند، نسبت به بازدیدکنندگان «عادی» احتمال بیشتری دارند اقدامی را انجام دهند (مشتری شدن، مشترک شدن در خبرنامه، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، تماس، دانلود و…).

ترافیک موتورهای جستجو، چه ارگانیک باشد و چه پولی، بهترین شکل ترافیک هدفمندی است که می توانید دریافت کنید.

برای دریافت ترافیک جستجوی ارگانیک از موتورهای جستجو، باید دو کار را انجام دهید:

  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای سئو بهینه شده استت.
  • کلمات کلیدی دم بلند را از طریق محتوای خود هدف قرار دهید.

علاوه بر سئو، می‌توانید از کمپین‌های گوگل ادز ، کمپین‌های پولی رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل برای هدف قرار دادن کاربرانی که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند، استفاده کنید. برای به حداکثر رساندن نتایج همه کمپین‌ها، می‌توانید از هدف‌گیری مجدد استفاده کنید تا افراد را وادار به بازدید مجدد از وب‌سایت شما و انجام یک عمل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اسماعیل سحاب

فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم. از طریق مطالعاتی که در دانشگاه داشتم علاقمند به سئو و مفاهیم بازاریابی اینترنتی شدم. بعد از دانشگاه به صورت تمام وقت در این حوزه مشغول هستم و خوشحالم که باعث رشد ترافیک تجاری کسب وکارهای آنلاین می شوم. اگر شما نیازمند رشد کسب وکارتان و مشتاق همکاری با من به عنوان متخصص، مشاور و یا کارشناس سئو هستید، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت و یا با شماره همراه 09187099278 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫50 دیدگاه ها

  1. این که دامین آتوریتی روی بازدید سایت از گوگل تاثیر داره؟ و اینکه اصلا دامین آتوریتی چیه؟

    1. در خصوص دامین آنوریتی می تونید موارد زیر رو از زبان جان مولر مدیر بخش اسپم گوگل بخوانید
      صحبت های جان مولر در خصوص دامین آتوریتی:

      دامین آتوریتی، DA شاخص و متریک گوگل نیست، از آن استفاده نمی شود و تاثیری بر رتبه بندی شما ندارد. برای سرچ گوگل نیازی به DA ندارید. گوگل اصلا از آن استفاده نمی کند و اگر می خواهید رنکینگ سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید، باید بر روی معیارهای دیگری تمرکز کنید. اما از آنجایی که دامین آتوریتی به بررسی فاکتورهایی می پردازد که برای تصمیم گیری و یا استفاده به همراه سایر معیارها مورد بهره برداری قرار میگیرد، توصیه هایی را برای آگاهی هرچه بیشتر ارایه می کنم.
      در صورتیکه به دامین آتوریتی برای مقاصد دیگر از جمله فروش سایت، تبلیغات و فروش لینک نیاز دارید، امیدوار بودم تا معیار دیگری را بتوان برای اش جایگزین کرد. حتی شاخص “میزان بازدید صفحه” از دامین آتوریتی برای فروش تبلیغ مفید تر است. با اینحال اگر باز هم چشم تان به دنبال دامین آتوریتی است، من خودم در فروم ها و مستندات ماز به مطالعه خواهم پرداخت. ( اشاره به مطالعه بیشتر در داکیومنشن های ماز )

      اگر دامین آتوریتی 31 کم است، با توجه به اینکه من هیچ شناختی از نحوه ارزش گذاری ماز برای DA ندارم:

      1. ابتدا باید جامعه ای از مخاطبین با کیفیت و قدرتمند داشته باشید.
      2. قبل از اینکه به چیزهایی مانند درآمدزایی فکر کنید موضوعی را پیدا کنید که درباره آن می دانید یا می توانید درباره اش بیاموزید.
      3. موضوعی را پیدا کنید که رقابت کمی داشته باشد تا بتوانید در فضای سرچ کوئری های آن متمایز باشید. این نیازمند تلاش زیاد است.
      4. هرگز وبلاگی درباره سئو یا کسب درآمد آنلاین ایجاد نکنید، کسی منتظر این نیست تا از مطالب شما در آن حوزه استفاده کند. یک موضوع متفاوت پیدا کنید، شما باید موضوعات بسیار ارزشمند را پرورش دهید.
      5. هدف شما نباید صرفا ایجاد کردن انبوه محتوا باشد. بلکه برای ایجاد مجموعه ای معقول از مطالب و محتوای خارق العاده باید سخت تلاش کنید.
      6. بکوشید تا محتوای خود را به مخاطبان تان معرفی کنید، آنها را پیدا کنید، با آنها در تماس باشید و در صورت نیاز برای شان تبلیغ کنید.
      7. در ابتدا طوری رفتار کنید که انگار موتورهای جستجو وجود ندارند و فرض کنید هیچ ترافیکی از جستجوی سرپ دریافت نخواهید کرد. تا زمانی که هیچ سیگنالی وجود نداشته باشد، موتورهای جستجو نمی دانند که محتوای شما بسیار خوب است. بنابراین ابتدا جامعه مخاطبین تان را بسازید، آنها را درگیر نگه دارید و برای بازگشت شان بکوشید.
      8. فقط به این دلیل که می توانید با هر وسیله ای چیزی منتشر کنید لازم است دست نگه دارید. اگر چیزی منحصر بفرد و متقاعد کننده و با کیفیت برای افزودن به دنیای اینترنت دارید، آنگاه دست به کار شوید.
      9. اگر بتوانید مخاطبین تان را حفظ کنید، همان افرادی که خدمات خود را به ایشان پروموت می کنید، آنها درباره شما صحبت و شما را توصیه می کنند. با گذشت زمان موتور جستجو نیز به این مهم پی خواهد برد و اینجاست که معیارهایی مانند DA نیز برای شما رشد خواهند کرد. البته باید به لینک بیس بودن این قضیه توجه داشت.
      10. رویکرد شما نباید جهش سریع به رتبه یک باشد. رنکینگ کار زیادی می برد و در ابتدا این شما هستید که باید محتوا و هدف را به مخاطب برسانید. آنها شما را به تنهایی پیدا نمی کنند.
      11. ترفندهایی که در کوتاه مدت ممکن است باعث رنک سریع و یا جهش چشم گیر در نتایج شود دوام نخواهند داشت. شما در نهایت به ابتدای راه باز می گردید و باید از نو شروع کنید. جامعه هدف تان را باید ایجاد و برای حفظ و ارتقا آن تلاش کنید. این برعهده شماست و هر زمان مخاطبین تان شما را توصیه کردند و درباره تان به گفتگو پرداختند، آنوقت موتور جستجو نیز متوجه خواهد شد.

      درود

  2. سلام. وقت بخیر
    یک سایتی هست که بازدید کننده کمی داره و طراحی سایتش باید عوض بشه. همه چیز داخل سایت بهم ریخته است. اخبارش داخل قسمت پروژه هاست. محصولات داخل قسما نوشته هاست….
    الان زمانی که طراحی سایت و لینک ها عوض بشه کامل، آیا باید در سرچ کنسول یا آنالبتیکس چیزی تغییر داده بشه؟ چیز جدیدی تعریف بشه؟
    چه اقدامی باید انجام بشه تا سایت بدلیل تغییرات ضربه نبینه؟
    لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

    1. سلام
      منم سایتی به دستم رسید که کلی ارور soft 404 داشت به این نتیجه رسیدم که چون سایتش بازدید نداشت و اشکال فنی زیاد داشت از اول یک سایت دیگه بالا اوردم براش چون همین زمان رو که برای رفع موارد میخواستم بزارم ترجیح دادم از اول استاندارد و اصولی بیاد بالا، اما این ارور میشه از این موارد باشه
      ۱.سایتو هک کردن و صفحه درست کردن با این آدرس ها
      ۲.سئو منفی خورده باشه(حتی دیدم برای این صفحات از سایت های دیگه لینک سازی شده بود براش)
      ۳.افزونه یا قالب مخرب (احتمال)

  3. سلام
    یه سایت وردپرسی دارم که ۳۰۰۰ نفر در هفته بازدید کننده از گوگل داره.
    خواستم ببینم چه هاستی مناسبه
    ایران هاست و پارس پک داشتم و ماهانه تقریبا ۱ میلیون هزینه کردم ولی سرعتش راضی کننده نبود…ممنون

  4. آيا قانون گوگل اينجوريه وقتي يه رپورتاژ ميزاري حتما بايد روي اون لينك هايي كه در رپورتاژ گذاشتي كليك بشه تا امتيازش به سايتت بياد؟ يا همينكه رپورتاژ تو اون سايت ها قرار بگيره كافيه واسه امتياز دادن به سايتت؟

    1. کلیک رو رپورتاژ بحث دیگه ای هست که ی سری ها میگن تاثیر داره ی سری ها میگن تاثیر نداره. بین علما اختلافه، ولی قاعدتا میتونه تاثیر رو بیشتر کنه
      این که درج بشه با لینک فالو، قدرت رو منتقل میکنه به سایت شما
      وقتی تو سایت بزرگی مطلب میزارید کافیه بازدید بخوره..در اینصورت احتمالا چند کلیک هم میشه…سعی کنید مطلب رو جذاب بنویسید تا کاربر داخل همون سایت بتونه کلیک کنه..که واقعا تاثیرش بیشتر میشه…سعی کنید بازدید فیک هم چندتا بزنی روش که جزو مطالب پربازدید سایت بشه و تو کل سایت در قسمت سایدبار یا فوتر اون سایت در کنار باقی مطالب پربازدید قرار بگیره
      براش کامنت هم بزار کمتر بیشتر تا اعتبارش بیشتر بشه برای سایتت
      عنوانی براش انتخاب کن که بتونی تو سرچ گوگل بیای بالا و تو صفحه اول گوگل قرار بگیره و از اونجا هم بازدید خوبی بگیره
      همین هارو رعایت کن تاثیرش خیلی زیاد میشه

  5. سلام رفقا
    ممنون میشم تا آخر پیام رو بخونید شاید گره از کار ما باز بشه
    یه مشکل عجیب رو سایت دارم اگر کسی بتونه حلش کنه دوبرابر وقتی که صرف کرده نسبت به تخصصش میتونم بهش پرداخت کنم…
    اینم بگم سایت تازه تاسیس نیست و روی تقریبا تمام سایتای بزرگ رپورتاژ داره و با کلمات فوق سخت و رقابتی رتبه 1 2 3 4 گوگل هستیم.
    سایتی دارم فروشگاهی با بازدید خوب که در بعضی بازه های زمانی یهو فروشش میخوابه و تو دو روز گذشته به اوجش رسیده
    بیشتر فروشم لوازم جانبی موبایل هستش ولی موارد دیگریم هست مثل انگشتر و …
    نه ترافیکم کم شده
    نه روش ورود و مسیر خرید مشتریم فرقی کرده
    نه رتبه هام بالا پایین شده
    نه تبلیغ کردم (که مثلا بگیم تبلیغ متوقف شده اینطوری شده)
    همه فعالیت ها جایگاه ها قیمتام رقبام مثل قبل هستن ولی مثلا دو هفته قبل روزی 30 40 تا سفارش داشتم از پریروز روزی 4 تا 5 تا !!!
    هر روش ساده ای رو هم بگین تست کردم مثلا خودمو گذاشت جای مشتری
    با گوشی
    با تبلت با سیستم جدید تست زدم
    نه رتبه ام مشکلی داره
    نه قیمتم نه مسیر خرید نه درگاه پرداخت نه سیستم ثبت نام و ورورد … حداقل من چیزی نفهمیدم… هیچی
    مقلا یه شارژر دارم رتبه 1 گوگل
    رتبه 1 ترب
    رتبه 1 ایمالز
    قیمتشم از همه فروشگاها بهتره
    قبلا هم فروش داشته الان 20 روزه یکدونه هم ثبت نمیشه
    این معما رو اگر کسی بتونه حل کنه خداییش باید دکترا بهش داد
    متشکرم که وقت گذاشتید و مطالعه کردید.

    1. خارجیه
      تو گزینه هاش ایران هم داره ولی وقتی تنظیم میکنی خیلی کند میزنع ( در حدی که اصلا نمیزنه)
      ولی در کل رو سایت خودتون امتحانش نکنید
      چون گوگل میفهمه بازدید فیک رو و اگه بازدید فیک هم بزنید هیچ پیشرفتی نمیکنید ولی بعد قطع کردنش قبلا سایت من رتبه هاش بدتر شد

    2. خارجیه
      تو گزینه هاش ایران هم داره ولی وقتی تنظیم میکنی خیلی کند میزنه ( در حدی که اصلا نمیزنه)
      ولی در کل رو سایت خودتون امتحانش نکنید
      چون گوگل میفهمه بازدید فیک رو و اگه بازدید فیک هم بزنید هیچ پیشرفتی نمیکنید ولی بعد قطع کردنش قبلا سایت من رتبه هاش بدتر شد

  6. سلام
    ما یه سایت داریم بالای ۲۰۰ هزار بازدید روزانه داره
    اما پهنای باند و فضای هاست خیلی کمی مصرف میکنه

    این سرویس هایی که نت افراز پیشنهاد میکنه باتوجه به اینکه میزان فضای هاست و پهنای باند ما خیلی کمه بدردمون نمیخوره و مقرون به صرفه نیست از طرفی بازدید روزانه مون خیلی زیاده بالای ۲۰۰ هزار تاست

    بنظرتون برای هاست چیکار کنیم؟
    (باتوجه به شرایطی که داریم)

    1. اگه سایتتون فروشگاهی نیست و میتونین توش تبلیغ بزارین با تبلیغات هزینه هاستتون در میاد.
      گاهی اوقات نباید کاری کنی
      یه مدت صبر کن احتمال خیلی زیاد برمیگردی بالا

  7. سلام دوستان 2 روز هست رو سایت ما دارن بازدید فیک میزنن همش 50-60 نفر آنلاین رو صفحه اصلی هستن

    راهی برای جلوگیری هست ؟

  8. یه سؤال دارم
    یک سایت فروشگاهی با بازدید روزانه 7 تا 8 هزار یوزر فروردین ماه فیلتر شد خرداد ماه باز شد
    افت بازدید حدودا 4 تا 5 هزار یوزری داشته یعنی الان تقریبی 2 تا 3 هزار یوزر بازدید داره
    مشکل اصلی غیر این جریان اینه که خیلی از صفحات به حالت no index تبدیل شده !
    علت خاصی داره ؟
    دونه دونه باید درخواست ایندکس بدیم ؟
    کسی میتونه کمک کنه ؟ حالا یا مشاوره یا اجرا ؟

    1. سلام کافیه یه حجم متناسبی برا دسته ها و صفحات سایتت بک لینک بزنی که سریع به چرخه ایندکس قبل برگرده
      و اگر از رنک مث استفاده میکنید از ایندکسر api گوگل استفاده کنید و به صورت روزانه ۲۰۰ مورد رو میتونید با هر مورد بزنید

  9. با پیدا کردن لانگ تیل کی‌ورد ها و جملات پرسشی که سایت شما در آن ها ایمپرشن میگیره و تولید محتوا برای آنها می تونید بازدید از گوگلتان را بالا ببرید

    کد regex;
    ([^” “]*\s){7,}?

    اگه روی این موارد کار کنین میتونین نسبتا بازدید سایتتون رو افزایش بدین.

  10. اگه از وردپرس استفاده می‌کنین بخش ورود نظرت اسپم رو نبندین بزارین بیاد
    همونا رو ادیت کنین منتشر کنین
    هم پست بروز می شه، هم ای پی هر کامنت اسپم فرق داره عالیه، هم اینکه بک نظر سئو شده می تونین بنویسین
    خلاصه دستتون بازه
    جالب اینجاست که رندمی برا خیلی از پستها میاد عالیه

    1. با سلام
      همه چی بستگی به ترافیک کلمه داره و اینکه چی دلت میخواد
      با بازدید دو حالت داره یا داون کنی سایتش رو یا ctr رو تغییر بدی
      حالا ctr هم میشه مال خودت رو طبیعی افزایش بدی هم مال اون رو طبیعی افزایش بدی ولی مثلا تایم آن سایت و اکشن پایین باشه
      چیزی که ذهنم میاد فعلا همینه
      در کل هزینه اش هم در نظر بگیر

    1. سوالت خیلی کلیه
      بازدید میتونه از سیگنال های سوشال باشه
      میتونی تبلیغات کلیکی بری یا از پاپ هایی که ورودی میارن استفاده کنی
      روش های خیلی زیادی هست دقیقا هدفت از بازدید چیه بازدید توی چه موضوعی از تو سرچ گوگل منظورته؟

  11. من سایتم ماهاته 20 هزارتا یوزر داره با کلمه عسل
    ولی خرید نمی کنند
    نمی دونم مشکل از کجاست

    1. اشتباه ترین حالت ممکن همین انتخاب کلمه کلیدی هست
      رقابت الکی و هزینه زیاد و بدون سود برگشتی
      من یه سایت دارم روزانه زیر ۵۰ تا دونه بازدید داره ولی ماهی ده میلیون درامد داره برام پس رو کلمات پول ساز کار کنین و الکی تو رقابت نندارین خودتونو

  12. یه سؤال دارم…میخوام ببینم نظرات چطوریه
    بنظرتون صفحات محصولی که با افزونه اسکرپس (کپی مشخصات فنی و عنوان و قمیت محصول) از دیجی کالا میارم توی سایت رو نوایندکس کنم؟
    هدف اینه که هم صفحاتی که بازدید نمیاره به سایتم رو کم کنم و هم قدرت رو بین صفحات غیر هدف پخش نکنم… شاید از این صفحات بازدید بیاد، اما اگه نیومد ریسک بزرگی برای ایندکس کردنشون کردم.
    هدف اصلی صفحات دسته بندی هست که با کمک این محصولات ساخته میشه. باز هم میگم شاید به تعداد بسیار کم از طریق این محصولات بازدید بیاد…اما خیلی کم خواهد بود به احتمال زیاد
    همینطور اینها صفحات محصول هستن و تعداد خیلی زیاد. اگر اینهارو نوایندکس کنم، گوگل نمیگه چرا اینهمه صفحات نوایندکس محصول داری؟ اصلا واسه چی زدی که میخوای نوایندکسشون کنی؟

    1. یکی از استراتژی هایی که معمولا میان دسته رو بالا میارن برای همین موردی هست که خودتون عنوان کردید. برای رفع کنیبالیزیشن یا رنک گرفتن محصول به جای دسته بندی تمامی محصولات نو ایندکس میشن و هدف اصلی و تمرکز روی اون کلمه میره برای دسته اصلی.
      با این حال همون طور که می دونید نه می تونید لینک داخلی درون صفحه های نو ایندکس بزارید و نه هیچ چی دیگه ای.
      گوگل هم نمیپرسه چرا یه سایت 100 تا محصول نو ایندکس داره اون یکی 2 تا و اون یکی 10 تا، پس اینی که تعداد صفحات نو ایندکسش بالاست رو جریمه کنم.
      من یه سری از این سایت ها رو دیده بودم که تو این قالب فعالیت می کردن یعنی تمام صفحه های محصول نو ایندکس و صفحه اصلی دسته بندی ایندکس شده بود

  13. سلام… توی یه سایت تازه تاسیس (یک ماهشه) روزانه حدود 150 تا بازدید کننده یونیک دارم که هر کردم متوسط 4 تا صفحه توی سایت دارن می بینن و کامنت هم میزارن همه شون با آیپی های مختلف و خارجی هستن کامنت ها هم انگلیسی هست اما توی آنالیتیکس این بازدید ها دیده نمیشه (احتمالا ربات های کامنت گذارن)… این بازدید ها و کامنت ها برای سایت خوبه یا بده؟ چکارشون میشه کرد

    1. سلام این مشخصات که شما گفتین بسیار شبیح بازدید فیک هست ولی در کل کامنت های رباتی رو میتونین استفاده کنین به این صورت که ویرایشش کنین و متن دلخواه خودتون رو بزارین

  14. سلام
    وقت بخیر دوستان عزیز
    یه سوالی داشتم یکی از کسانی آموزش در مورد سئو تهیه میکنه تو یه پست دیدم که میگفت از انتشار رپرتاژ 1500 تا ورودی دریافت کردم میخام بدونم این تعداد ورودی رو چجوور میشه از یه رپرتاژ بدست آورد
    امکانش هستش کسی میدونه راهنمایی بکنه ؟؟

    1. بستگی داره مقالتون در مورد چی باشه، چقدر جذب کننده باشه، چطوری نوشته باشی که بازدید کننده رو هدایتشون کنی به لینکی که میخوای و اصلا کجا منتشر کنی؟ اگه جایی باشه که خودش بازدید کننده خوبی داشته باشه خب ۱۵۰۰ ورودی هم میشه گرفت، بیتشر هم میشه گرفت
      و اینکه ریپورتاژ شما اگه عنوانش سرچ بشه و مقاله شما بالا باشه، خب بازم خودش ورودی ارگانیک میگیره و شما هدایتش می‌کنی به سایت خودت

  15. بازدید هایی که سایت سیمیلار وب داره در قسمت مجموع بازدید ها نشون میده
    یونیک هست یا نه؟ کسی اطلاعی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

برای افزایش فروش بیزینستان چه طرحی داری؟

برای افزایش فروش کسب وکار شما، چک لیست بی نظیری آماده کرده ایم.

هر روز یک گام کوچک بردارید تا فروشتان دوبرابر شود.

تعداد پرسنل

تماس سریع دریافت خدمات